Tehnička podrška

CGS Labs pruža tehničku podršku za korisnike softvera za projektovanje i upravljanje projektima (CGS, Autodesk, DHI, Viewpoint, BricsCAD, …) kao i podršku za upotrebu opreme i sistema koje zastupamo (OTT, GILL, HACH, i dr.)

Naše radno vreme je od ponedeljka do četvrtka od 8 do 16 časova i petkom od 8 do 15 časova.

Tehnička podrška za CGS Labs softvere je usluga koja se naplaćuje prema važećem cenovniku. Usluga podrške je besplatna za sve korisnike koji su pretplaćeni na CGS Labs softver, ili imaju važeći CGS Labs plan održavanja (CSM). Za više informacija, molimo da nas kontaktirate na mejl info.rs@cgs-labs.com

Pomoć i dokumentacija

Pogledajte naše Help članke i dobijte brze odgovore na najčešča tehnička pitanja.

Pitanje za konsultanta

Na vaša pitanja odgovaraju konsultanti koji odlično poznavaju softver.

Pomoć na daljinu

U dogovoru sa našim konsultantima preuzmite aplikaciju i delite radnu površinu računara.