Sveobuhvatna analiza manevara vožnje sa 3D animacijom

Autopath je profesionalno softversko rešenje za 2D i 3D analizu manevrisanja vozilima, analizu kretanja i traktrise vozila. Ovo rešenje je potrebno građevinskim inženjerima, inženjerima saobraćaja, projektantima za vangabaritni prevoz, arhitektama. Autopath omogućava simulaciju manevrisanja vozilima i na taj način analiziranje pravilnog projektovanja saobraćajnih površina ili kontrolu geometrijske usklađenosti površine kojom se vozilo kreće.

Intuitivni korisnički interfejs

Autopath odlikuje pažljivo dizajniran korisnički interfejs i jednostavan tok rada koji omogućava intuitivno i brzo učenje te lako korišćenje. Zbog konkurentne cene, odlične tehničke podrške koja takođe omogućava kreiranje vozila po meri, Autopath je pravi izbor za profesionalce širom sveta.

Baze vozila

AASHTO

Autopath dolazi sa brojnim bazama referentnih vozila specifičnih za određenu zemlju definisanih prema nacionalnim smernicama i sa proširenom kolekcijom vozila kao što su avioni, autobusi, dizalice, vozila hitne pomoći, kamioni, poljoprivredne mašine i mnoga druga.

SAD / KANADA / INDIJA AASHTO 2014 (Imperial / Metric), AASHTO 2011 (Imperial / Metric)
KANADA TAC 2017
EVROPA Velika Britanija  (FTA 2016, FTA 1998)
Irska
Nemačka (Deurschland 2005), Deutschland RBSV_2020
Austrija (Österreich)
Švedska (Sverige 2005)
Norveška (Norge 2007)
Poljska (Polska 2016)
Mađarska (Magyarország 2005)
Češka republika (TP 171, 2005)
Hrvatka (Hrvatska 2001)
Srbija (Serbia 2012)
Slovenija (Slovenija 2006)
Rumunija (Romania 1985)
Makedonija
Turska (Türkiye)
RUSIJA POCCŃЯ
AUSTRALIJA Australia 1993, Australia 2013, Australia 2018
NOVI ZELAND New Zealand 2007
Auckland Transport 2022
Auckland Transport 2016
AFRIKA South Africa (South Africa 1988), Tanzanai (TANZANIA_2011)
UAE UAE (United Arab Emirates 2017)
IZRAEL Israel (Izrael 2011)

U najnovijoj verziji, Autopath nudi veliki broj baza vozila i tipova komunalnih vozila koji su dodani postojećoj listi vozila, te tipove vozila od poljoprivrednih, vozila hitne pomoći, autobusa, kamiona, prikolica za transport vetro generatora, dizalica, viljuškara i još mnogo toga.

AUTOBUS Ikarus, Kravtex, Man, Mercedes, Neoplan, Rába, Setra, Volvo
KRAN KATO CR-100, CR-250, MR-130, NK-300E-v, NK550vr
► we support vehicles with all wheels steering
KRAN LIEBHERR LTM1030-2.1, LTM1040-2.1, LTM1050-3.1, LTM1055-3.2, LTM1060-3.1, LTM1070-4.2, LTM1090-4.1, LTM1100-5.1, LTM1100-5.2, LTM1350-6.1, LMT1250-5.1
► we support vehicles with all wheels steering
KRAN TEREX AC55-3 (385/95R25) AWS(3), AC55-3 (445/95R25) AWS (3), AC60-3 (385/95R25) AWS(3), AC60-3 (445/95R25) AWS (3), AC140 (385/95R25) ASW (3), AC140 (445/95R25) AWS(3), AC160-2 (385/95R25), AC160-2 (445/95R25), AC160-5 (385/95R25) AWS (3), AC160-5 (445/95R25) AWS (3), AC160-5 (525/80R25) AWS (3), AC250-1 (525/80R25), TEREX MAX 25
► we support vehicles with all wheels steering
VANGABARITNA VOZILA Wind Transport, Heavy Load Vehicle, Long Cargo Vehicle
AMBULANTNA VOZILA EVROPA Mercedes Benz, Tatra, Man, Iveco
AMBULANTNA VOZILA AASHTO Fire Vehicle – Pumper, Fire Vehicle – Aerial Platform
GOLDHOFER Drop-Deck Semitrailler, Europe Flatbad, Flatbad with Pendular Axles
RUDARSKI KAMIONI CAT 785D, 770G, 797F, 772G, 773G, 775G, 777G, 789D, 793D, 793F, 794AC, 796AC, 798AC
RUDARSKI KAMIONI KOMATSU HD325-7R, HD465, HD465, 730E, 830E-AC, 860E-1K, 930E-4, 930E-4SE, 960E-1, HD1500-7, HM300-2R (ARTICULATED), HM400-3R (ARTICULATED)
AMBULANTNA VOZILA SLO PV-1, PV-2, GV-1, GVV-1, GVV-2, GVC-16/15, GVC-16/25, GV-16/24, GVC-24/50, AC, GVGP-1, GVGP-2
KAMIONI Mercedes Benz, Iveco, MAN
UTOVARIVAČI TOČKAŠI Sonnebogen 355 E, LIEBHER_L544, LIEBHER_L506compact, LIEBHER_L585, MLT 741-140 V+, MLT 961-160 V+L, MLT 741-130 PS+, STEYR_6125, STEYR_6125 + CMC-ST-300, VOLVO (L110H, L120H, L50H)
BETONSKI MIKSERI MAN TGS 41.420 8×4; ITAS CAS
POLJOPRIVREDNE MAŠINE Tractor John Deere 5603 4WD, Tractor Fendt 936 Vario, Tractor + Bailey Dumper DUMP10, Tractor + Bailey Grain Trailer TAG11, Tractor + Bailey Baby Trailer BR2.0, Tractor + Bailey Low Loader LOW 8/16
AMBULANTNA VOZILA EVROPA TYPE A, TYPE A2, TYPE B, TYPE B1, TYPE C
BICIKLI Normalrad, Muli Pendix, Douz G4 Traveller, Christiana
PRIKOLICE ZA RASUTI CEMENT PREPRAVNIKY NCJ 32, PREPRAVNIKY NCJ 36, PREPRAVNIKY NCJ 40, PREPRAVNIKY NCJ 45, PREPRAVNIKY NCJ 46, PREPRAVNIKY NCJ 54, SKLOPNE PREPRAVNIKY
PICK UP KAMIONI Ford Ranger, Toyota HiLux, Nissan Navara, Mercedes Benz X, Isuzu D-Max, Volkswagen Amarok, Mitsubishi L200, Ford F-150
SMEĆARSKI KAMIONI EVROPA Phoenix 2 Duo (P2-12W, P2-15W), Phoenix 2 (Twin Pack 15, (Twin Pack 20), Phoenix 2 (One-Pass), Phoenix 2-09N, Phoenix 2-12N, Phoenix 2-12W, Phoenix 2-15N (6×2 ML, 6×2 MS, 6×2 RS), Phoenix 2-15W (6x2ML ,4×2), Phoenix 2-17N (6×2 ML, 6×2 MS, 6×2 RS), Phoenix 2-18W (6x2ML, 6x2MS, 6x2RS, 6×4), Phoenix 2-20W (6x2MS, 6×4, 6×2 RS, 6x2ML), Phoenix 2-23W (6x2MS, 6×4, 6×2 RS, 6x2ML), Phoenix 2-25W, Phoenix 2 Duo Kitchen, Phoenix 2 Duo Recycler, hoenix 2 High Capacity (Twin Pack 15, Twin Pack 20, Twin Pack 50/50), Phoenix 2 One-Pass, Small Refuse Vehicle, Vulture 2225
SUV Audi Q8, BMW X7, Mercedes Benz GLS, Volkswagen Touareg, Volvo XC90, Land Rover Range Rover, Škoda Kodiaq, Škoda Kamiq, Rolls Royce Cullinan
DEMERS

AMBULANTNA VOZILA

MXP 150 (Ford 350), MXP 170 (Ford F-550), EX SPRINTER 2500, MX 151 (Ford E350), TRANSIT T250/T350, MX 152 (Mercedes-Benz), MX 170 (Cheverlet Express 4500), MX 164 (Cheverlet Express 3500), MX 164 (Ford E350), MX 170 (Ford E450)
VOJNA VOZILA IVECO CENTAURO II, CENTAURO I, VBM_FRECCIA_AIFV/ATGM, CENTAURO AIF/OWS 30, VBM FRECCIA AMC, VBM FRECCIA ARV, VBA Amphibious Armoured Vehicle, Puma 4×4, Puma 6×6, LMV 2, LMV MEDEVAC, Medium Protected Vehicle 4×4, Medium Protected Vehicle 6×6, M170.31/33, M250.40/41/45 WM, M320.45 WM

Autopath crane

AVIONI Boeing 737-700, Boeing 737-400
AVIONI AIRBUS A380-800, A340-600, A340-500, A350-900, A340-300, A330-300, A320-200
AVIONI BOEING 747-8, 747-400, 777-300ER, 777-200LR, 737-700, 737-400, 707-120, 707-320, 717-200, 727-100, 727-200, 737-100, 737-200, 737-300, 737-500, 737-600, 737-800, 737-900, 737-MAX 7, 737-MAX 8, 737-MAX 9, 737-MAX 10, 747-100B-200-300, 747SP, 747-8F, 757-200, 757-300, 767-200, 767-300, 767-400ER, 777-9, 787-8, 787-9
AERODROMSKI AUTOBUS TAM_VIVIAIR60S, TAM_VIVIAIR72M, TAM_VIVIAIR84L, TAM_VIVIAIRE88W, TAM_VIVIAIR104WL
AIRSTAIRS TLD ABS-580
VOZILA ZA PRENOS PRTLJAGA TLD JST-25

Alati i izveštaji

Koristeći funkcionalnost horizontalne i vertikalne analize možete lako i brzo simulirati manevre vozila i proveriti transportnost. Autopath radi u AutoCAD, Civil3D ili BricsCAD okruženju. Možete da proverite moguće kolizije i nedoslednosti putanje vozila sa drugim vozilima ili drugim objektima. Možete takođe da kreirate i dijagrame skretnih uglova vozila, prikazivanjem položaja na svakom mestu duž putanje.

Animacije kretanja vozila u formi trajektorije koje su kreirane u CAD crtežu koristeći Autopath, mogu se lako izvesti u Google Earth. Tako možete brzo kreirati prezentacije za klijente i zainteresovanu javnost i da podelite rezultate vaših analiza online, omogućavajući drugim učesnicima u projektu da vam pruže kvalitetne, ažurne povratne informacije.

Autopath dolazi sa naprednim mogućnostima izveštavanja za svaku kreiranju analizu putanje. Izveštaji uključuju imena i tipove korišćenih vozila, šemu vozila sa detaljnim dimenzijama, dijagram skretnih uglova vozila, uglove zaokreta na mestima zaustavljanja, maksimalni skretni ugao i drugo. Izveštaji se mogu izvesti u PDF i drugim formatima.

Autopath takođe pruža opciju naprednog prilagođavanja vozila omogućavajući korisnicima da prilagode raspoloživa vozila u ponuđenim bazama. Ili da napravite potpuno nova vozila sa više osovina, opcijama upravljanja i neograničenim definisanjem konture i oblika vozila.

Autopath pruža opciju unosa rasterskih slika i podataka o nadmorskoj visini (Google Earth Surface podaci) i Street View mogućnostima unutar CAD crteža kako bi se pomoglo klijentima, investitorima, ili zainteresovanoj javnosti da vizuelno predstave oblasti gde se radi analiza prohodnosti vozila.

Kombinovanje takvih podataka sa CAD BIM infrastrukturnim ili arhitektonskim modelima nudi impresivne mogućnosti vizuelizacije i analize velikih vrednosti. Autopath dolazi sa proširenom listom podržanih koordinatnih sistema širom sveta koji omogućavaju praktičan unos podataka.

Oblasti primene

Saobraćajna infrastruktura

Autopath igra ključnu ulogu u proveravanju prohodnosti na putevima, raskrsnicama, kružnim raskrsnicama, serpentinama, podvožnjacima, nadvožnjacima i sličnim mestima. Sa naprednim alatima za analizu prohodnosti i animaciju kretanja, on ne samo da ubrzava proces projektovanja, već omogućava i brze provere. Tako da je odlična podrška pri odlukama. Takođe korisniku omogućava proveru bezbednosti i usklađenost sa standardima.

Specijalni transport

Za specijalne usluge prevoza potrebna su specijalizovana transportna vozila (višeosovinske prikolice, niskopodne prikolice, pokretne dizalice, itd.) i prilagođene transportne rute. Autopath sadrži veliku bazu specijalizovanih vozila, koja se može još detaljnije prilagoditi. Možete da kreirate bilo koji tip konture vozila koja tačno predstavlja prevozni teret. Autopath podržava primenu Google Maps, Google StreetView i OpenMaps, što je neophodno za procenu različitih scenarija transportnih ruta odnosno kretanja vozila. Sa podrškom za sve tipove dizalica, možete virtuelno da planirate transport od fabrike, teretnih luka ili terminala do željene destinacije.

Arhitektura, urbanizam

Autopath pruža jednostavan alat za arhitekte i urbaniste za analizu prohodnosti vozila u CAD okruženju. Oni mogu izvoditi jednostavno manevrisanje vozilima, vršiti simulacije skretanja i identifikovati potencijalna ograničenja u projektovanju garaža, parking mesta, interventnih ruta, itd. Sa pristupom velikoj bazi vozila, arhitekte sada imaju alat za analizu prohodnosti vozila pomoću kojeg mogu tačno, pouzdano i nezavisno da provere svoj projekat.

Industrijska upotreba

Autopath je provereno koristan alat u procesu projektovanja industrijskih hala i fabrika. Pomoću njega inženjeri mogu da simuliraju prevoz robe fabričkim linijama kao i da simuliraju automatizovana vođena vozila (AGV) ili tegljačke vozove za prevoz robe na fabričkim površinama. Prilikom projektovanja rasporeda skladišta, Autopath se koristi za proveru mogućih ograničenja viljuškara, za procenu staza kretanja tegljačkih vozova, manevara vozila za dostavu i slično.

Aerodromi

Prilikom projektovanja aerodroma posebno se vodi računa o tome da aerodrom može adekvatno servisirati sve avione, prevoz tereta i putnike. Zato inženjeri, i u fazi projektovanja i u fazi rada aerodroma, vrše različite simulacije manevara aviona, analize prohodnosti vozila/aviona i provere mogućih kolizija, smanjujući tako bezbednosne rizike i osiguravajući nesmetan rad. Autopath dolazi sa unapred definisanom bazom aviona, kao i interventnim, servisnim i raznim drugim vozilima koja se upotrebljavaju na aerodromima.

Oblasti primene

Saobraćajna infrastruktura

Autopath igra ključnu ulogu u proveravanju prohodnosti na putevima, raskrsnicama, kružnim raskrsnicama, serpentinama, podvožnjacima, nadvožnjacima i sličnim mestima. Sa naprednim alatima za analizu prohodnosti i animaciju kretanja, on ne samo da ubrzava proces projektovanja, već omogućava i brze provere. Tako da je odlična podrški pri odlukama. Takođe korisniku omogućava proveru bezbednosti i usklađenost sa standardima.

Specijalni transport

Za specijalne usluge prevoza potrebna su specijalizovana transportna vozila (višeosovinske prikolice, niskopodne prikolice, pokretne dizalice, itd.) i prilagođene transportne rute. Autopath sadrži veliku bazu specijalizovanih vozila, koja se može još detaljnije prilagoditi. Možete da kreirate bilo koji tip konture vozila koja tačno predstavlja prevozni teret. Autopath podržava primenu Google Maps, Google StreetView i OpenMaps, što je neophodno za procenu različitih scenarija transportnih ruta odnosno kretanja vozila. Sa podrškom za sve tipove dizalica, možete virtuelno da planirate transport od fabrike, teretnih luka ili terminala do željene destinacije.

Arhitektura, urbanizam

Autopath pruža jednostavan alat za arhitekte i urbaniste za analizu prohodnosti vozila u CAD okruženju. Oni mogu izvoditi jednostavno manevrisanje vozilima, vršiti simulacije skretanja i identifikovati potencijalna ograničenja u projektovanju garaža, parking mesta, interventnih ruta, itd. Sa pristupom velikoj bazi vozila, arhitekte sada imaju alat za analizu prohodnosti vozila pomoću kojeg mogu tačno, pouzdano i nezavisno da provere svoj projekat.

Industrijska upotreba

Autopath je provereno koristan alat u procesu projektovanja industrijskih hala i fabrika. Pomoću njega inženjeri mogu da simuliraju prevoz robe fabričkim linijama kao i da simuliraju automatizovana vođena vozila (AGV) ili tegljačke vozove za prevoz robe na fabričkim površinama. Prilikom projektovanja rasporeda skladišta, Autopath se koristi za proveru mogućih ograničenja viljuškara, za procenu staza kretanja tegljačkih vozova, manevara vozila za dostavu i slično.

Aerodromi

Prilikom projektovanja aerodroma posebno se vodi računa o tome da aerodrom može adekvatno servisirati sve avione, prevoz tereta i putnike. Zato inženjeri, i u fazi projektovanja i u fazi rada aerodroma, vrše različite simulacije manevara aviona, analize prohodnosti vozila/aviona i provere mogućih kolizija, smanjujući tako bezbednosne rizike i osiguravajući nesmetan rad. Autopath dolazi sa unapred definisanom bazom aviona, kao i interventnim, servisnim i raznim drugim vozilima koja se upotrebljavaju na aerodromima.

Podržani jezici i standardi

  • Austrijski nemački
  • Češki
  • Engleski (internationalni)
  • Engleski (USA-AASHTO)
  • Hrvatski
  • Mađarski
  • Nemački
  • Poljski
  • Slovenački
  • Srpski

Podržane CAD platforme

  • Autodesk® AutoCAD® 2018 - 2025 (osim AutoCAD LT)
  • Autodesk® Civil 3D® 2018 - 2025
  • BricsCAD® Pro, BIM i Ultimate V22 – V25

* Podržane su samo 64-bitne verzije

Funkcionalnosti

Dostupne su lokalne i mrežne licence

  • Easy drive (dinamička horizontalna analiza prohodnosti sa predviđanjem manevra unapred i unazad)
  • 2D horizontalna analiza prohodnosti vozila
  • 2D vertikalna analiza prohodnosti vozila
  • Režim ručnog upravljanja vozilom
  • Animacija kretanja vozila
  • Detekcija kolizionih tačaka horizontalnih i vertikalnih analiza
  • Baze vozila
  • Alati za kreiranje i uređivanje korisničkih i specijalnih vozila
  • Uvoz geoprostornih Google Maps podataka u CAD crtež
  • Dijagram skretnih uglova vozila za pređeni put
  • Šematski ispis vozila sa dimenzijama
ULTIMATE verzija uključuje sve mogućnosti paketa PROFESSIONAL plus:
  • 3D animacija vozila
  • 3D solid model vozila

CGS Labs softverska rešenja su dostupna kao trajne licence sa ili bez održavanja ili kao iznajmljivanje na određeni vremenski period. Dostupne su lokalne i mrežne licence.


Iznajmljivanje vs Trajne licence


Šta je bolje za mene?

Lokalna vs Mrežna licenca


Koje su razlike?

Održavanje CGS Labs softvera


Zašto je pametno imati ga?

Reference

Zajedno gradimo budućnost