Nedavni slučaj naglašava kako se SMC (Strenk Management Consulting) oslanja na CGS Labs Autopath. SMC je angažovan za uslugu veštačenja za nesreću kamiona/pešaka na benzinskoj pumpi. Advokat pešaka je zatražio od SMC-a da ispita tokove saobraćaja i putanju vozila, tj. da analizira kako su projektovano rešenje i izgrađeni objekti mogli da prouzorkuju ovoj nesreći.
Strenk Management Consulting LLC je kontaktirao CGS Labs u potrazi za softverskim rešenjem za analizu kretanja vozila za ovaj slučaj benzinske pumpe u Njujorku. Kretanje vozila dovelo je do toga da je pešak prignječen između stuba ostrva pumpe i zadnjeg dela vozila. Ovaj incident je doveo do pokretanja sudskog postupka, a Strenk je morao da obezbedi veštačenje o tome šta se dogodilo.
CGS Labs je posavetovao Strenka da bi Autopath bio pogodan za ovu analizu te obezbedio primer podloge i vozilo za njihov slučaj. Potrebno vozilo je već bilo dostupno u biblioteci, a kako Autopath uključuje mogućnost preuzimanja tačnih snimaka iz vazduha sa Google mapsa obezbeđena je i podloga sa tačne lokacije.
SMC je na osnovu podloge imao tačno stanje i poziciju objekata, a zatim je koristio Autopath da kreira simulaciju nesreće. Softver uključuje biblioteku od stotine modela kamiona i drugih vozila, tako da je SMC uspeo da simulira mesto nesreće koristeći model kamiona koji je učestvovao u nesreći. Takođe su korišćenje fotografiju iz vazduha, kao i nacrt benzinske pumpe kao podloga projekta, da bi potvrdili da tehnički crtež i simulacija odgovaraju realnom stanju.
SMC-ova studija u Autopath-u otkrila je da projektovana stanica ne poseduje adekvatan prostor za kamione sa međuosovinskim rastojanjem od 20 stopa (ft) – Freightliner FL60, koji se punio na stanici.
Kako Autopath uključuje funkciju za iscrtavanje i obračun prepusta vozila, izračunato je koliko prostora potrebno zadnjem prepustu kamiona tokom skretanja. Uzan prostor kroz koji je kamion prolazio, prouzrokovao je da vozač izlazeći iz pumpe, zadnjim delom kamiona udari u stub koji štiti obližnju benzinsku pumpu. SMC je utvrdio da je zadnji deo (prepust) kamiona prikleštio pešaka o stub, što je i nalaz u skladu sa svedočenjem svedoka.
SMC je napravio animaciju iz podloga i simulacije, kako bi ilustrovao nesreću koristeći tehnički tačne informacije sa terena. „Na suđenju će me pitati o mojim kvalifikacijama i stručnom mišljenju“, objašnjava Strenk. „Mogu da objasnim situaciju i mogu da pokažem sudu vernu tehničku simulaciju. Jedno je svedočiti o činjenicama“, napominje Strenk. „Drugo je to staviti na veliki ekran kao renderovanje i simulaciju, pokazujući gde i kako je došlo do nesretnog slučaja. Autopath tehnologija savršeno je simulirala kreanje kamiona i to je omogućilo u potpunosti ubedljivu prezentaciju.“
„Autopath je veoma efikasan. Od sada ćemo koristiti Autopath za svaki ovakav slučaj.“
— Don Strenk, predsednik
O kompaniji Strenk Management Consulting LLC
Strenk Management Consulting (SMC, RetailGasoline.com) je kompanija sa sedištem u Kaliforniji koja pruža poslovnu podršku za benzinske pumpe i prodavnice. Usluge kompanije uključuju informativnu podršku tokom pravnih sporova.
Pošto je ovo bio potencijalno jednokratni zahtev za upravljanje Strenk-om, odlučili su da kupe 90-dnevnu pretplatu na Autopath, i iako nikada ranije nisu koristili softver, njihov mlađi inženjer je mogao brzo da se upozna sa aplikacijom . CGS Labs ih je uputio na rad sa programom, pružajući nekoliko ključnih uputstava koja su im omogućila da kreiraju detalje koji su im potrebni.
Ključne tačke njihove upotrebe Autopath Pro:
- Jedinstvena upotreba aplikacije za praćenje vozila.
- Nikada ranije nisam koristio aplikaciju za praćenje vozila.
- Kupili smo 90-dnevnu pretplatu za obavljanje posla.
- Posao je mogao da preuzme mlađi inženjer uz minimalnu podršku.
- CGS Labs je pružio odgovore na sva pitanja efikasno i na vreme.