Saobraćajni institut CIP iz Beograda, Srbija je koristio CGS Labs softver FERROVIA za projektovanje deonice pruge Novi Sad – Subotica- Državna granica (Kelebija).

Sa oko 450 zaposlenih stručnjaka Saobraćajni institut CIP (http://www.sicip.co.rs/en.html) iz
Beograda, je jedna od vodećih istraživačkih i projektantskih kompanija u regionu. Njihove osnovne delatnosti su projektovanje železničke i putne infrastrukture, sistema gradskog saobraćaja, zgrada, sportskih i namenskih objekata.

O projektu

Železnička pruga Beograd-Subotica-Državna granica (Kelebija) čini deo železničke pruge Beograd-Budimpešta na teritoriji Republike Srbije. Cilj modernizacije železničke veze Beograd-Budimpešta je formiranje moderne dvokolosečne železničke pruge za prevoz putnika i tereta za brzine do 200 km/h u skladu sa evropskim standardima za interoperabilnost (TSI).

Dužina modernizovane železničke pruge, od stanice Beograd Centar do državne granice sa Mađarskom, iznosi oko 183 km. Železnička pruga je podeljena na tri deonice: Beograd Centar – Stara Pazova, 34,4 km, Stara Pazova – Novi Sad, 40,4 km i Novi Sad – Subotica – Državna granica (Kelebija), 108 km.

Za idejni projekat i studiju izvodljivosti na projektnoj deonici pruge Novi Sad – Subotica – Državna granica (Kelebija) korišćen je CGS Labs softver FERROVIA. FERROVIA je korišćena za izradu idejnih projekata koloseka kao i glavnog projekta i projektne dokumentacije.

„Najveća prednost FERROVIA softvera je njegova fleksibilnost i dinamika koja omogućava brzu pripremu projektne dokumentacije. Ferrovia je savremeni softver koji prati trendove u oblasti projektovanja infrastrukture i olakšava izradu tehničke dokumentacije.”

„Tim podrške CGS Labs- a je u potpunosti angažovan i pruža svu neophodnu pomoć i stručne savete projektantu tokom procesa projektovanja i korišćenja softvera.“

– Vladimir Zarić, direktor za razvoj i projektovanje železničke infrastrukture u CIP-u


Povratak na Ferrovia